Opinia użytkownika: Angela
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Podstawowym minusem wszystkich znanych mi placówek Alior Banku jest obsługiwanie klientów na stojąco przy kontuarze podobnym do barowego blatu. POmimo krótkiego czasu, w którym jesteśmy w stanie załatwić wszystkie potrzebne formalności związane z założeniem nowego konta jest to zdecydowanie niewygodne i uciążliwe. Obsługa była miła i przyjazna, otrzymałam odpowiedź na wszystkie pytania jakie mnie nurtowały. W w/w placówce kolejną niedogodnością jest brak poufności ze względu na to, że "okienko" przy którym są wykonywane wszystkie czynności związane z zakładaniem konta znajduje się tuż przy drzwiach wejściowych i praktycznie każdy kolejny klient wchodzący do banku wręcz się o nas ociera. Natomiast bardzo dużym plusem są wprowadzone udogodnienia związane z elektronicznym podpisywaniem umowy, i co za tym idzie, oszczędnością papieru.