Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Monika_1741

Dotycząca firmy: Magnetic

Treść opinii: Uważam, że powinnam zacząć od początku. 2 sierpnia kupiłam w tym sklepie buty, sympatycznie wyglądająca blondynka zignorowała moją obecność, więc sama wybrałam sobie towar. Podeszłam do kasy i tam czekałam dłuższą chwilę aż w końcu poprosiłam żeby ktoś mnie obsłużył. Blondynka (piszę tak ponieważ obsługa w tym sklepie nie nosi identyfikatorów ani strojów służbowych) nie była zachwycona, ponieważ musiała przerwać na chwilę rozmowę telefoniczną (nawet się nie rozłączyła). Skasowała moje buty za 69 zł i o dziwo podziękowała i powiedziała "dowidzenia", niestety o paragon musiałam się upomnieć... Ale to dopiero początek moich przygód z tym sklepem. Kilka dni później (5.08) poszłam tam ponownie (okazało się że buty są jednak za ciasne) miałam ze sobą paragon i buty, które zdążyłam w domu tylko przymierzyć. Znów pracowała ta sama Pani, pamiętała mnie więc grzecznie poprosiłam o wymianę na większy rozmiar, wytłumaczyłam dlaczego i pokazałam iż obuwie nie było użytkowane. Pani odmówiła, powiedziała wręcz, że nie ma takiej opcji. Chciałam zauważyć że towary tam nie mają swoich kodów kreskowych a buty to po prostu "buty" tylko z różną ceną (tak przynajmniej z paragonu wywnioskowałam ja i Rzecznik Praw Konsumenta). Zapytałam więc o Panią dyrektor (kiedy i jak mogłabym z nią porozmawiać) pani Blondynka powiedziała, że takiej informacji mi nie udzieli i mogę zachodzić tam co jakiś czas - może uda mi się trafić na dyrektora. Sklepu nie polecam, sprawę przekazałam w ręce Rzecznika Praw Konsumenta w Legnicy, jeszcze nie wiem jak się to rozstrzygnie, ale napewno ja tam już nigdy nic nie kupie.