Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Sklep mieści się w M-1. Wybrałam się do tego sklepu, bowiem miałam do odbioru reklamację, termin minął kilkanaście dni wcześniej. Reklamować musiałam buty, które poodklejały się po kilku dniach chodzenia, zaczęły też odpadać tzw. elementy ozdobne. Tak nieuprzejmego traktowania nie widziałam nigdy.Nie raz słyszałam od znajomych, iż pracownicy tej sieci bardzo nieprzychylnie patrzą na klienta podczas składania reklamacji. Reklamację składała moja córka, była przy odbiorze ze mną, wiem, że gdyby przyszła sama spytać o załatwienie Panie wcisnęłyby jej kolejny towar-bubel, tłumacząc, że tylko tak reklamacje są rozpatrywane. Ostrzegam, zanim kupicie tutaj towar, zastanówcie się, czy jakość wykonania jest staranna, bowiem w przypadku reklamacji sieć robi problemy. Zasady tutaj panujące co do reklamacji, handlowych i kodeksowych norm nie spełniają, nadają się do rzecznika paw konsumenta. Panie informują, że trzeba wybrać sobie buty z oferty sklepu. Nie byłam zainteresowana zakupem kolejnego bubla z marki ccc, a po pierwsze nie nastąpiła wymiana towaru na nowy- taki sam kolor, numer, fason. Nie wspomnę, że naprawa była nieopłacalna, bo tej sklep się nie podjął, zresztą obuwie to /w innych placówkach tej sieci/ w związku ze zbliżającym się końcem sezonu jest przecenione o połowę. Zażądałam zwrotu gotówki. Reklamacja nie została załatwiona w sposób właściwy, Pani upierała się, że tutaj mają swoje zasady i można sobie wybrać buty. W protokole reklamacyjnym jest szablon żądań klienta:naprawa obuwia/towar zgodny z umową/wymiana na inne - to ostatnie napisane dużą czcionką, drukowaną. Sklep nie wpisuje żądania zwrotu gotówki, tym samym niezgodnie z prawem nie uwzględnia takiego żądania. Dyskusja z obsługą nie miała sensu, zażądałam kolejny raz zwrotu gotówki. Łaskawie po dłuższej chwili i wymianie zdań Pani podała mi dokument do wypełnienia o nazwie: Towar zgodny z umową. W treści są zapisy, które nie mają nic wspólnego z wypłatą gotówki, w związku z reklamacją, sklep nie ma druków zwrotu - potwierdzenia odbioru gotówki ! Ostrzegam,są zapisy w których musimy podać dane osobowe i wyrazić zgodę na ich przetwarzanie przez sklep. Ustawa o ochronie danych osobowych i przetwarzaniu wymienia, kto i w jakim celu te dane może zbierać, warto wykreślić zgodę, bowiem nic to nie ma wspólnego z reklamacją i zwrotem gotówki ! Zachowanie obsługi dyktowane jest zasadami, które sieć sama ustala. Jeśli klient nie zna swoich praw jest na przegranej pozycji. Wiem jedno,po takim załatwieniu sprawy dołączam do grona osób, które tutaj nigdy już nic nie zakupią, nie warto.