Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Do hipermarketu wybrałam się na większe zakupy. Po sklepie mimo dużej ilości klientów można się było swobodnie poruszać. Panował porządek, podłogi były czyste. Sklep oferował także dużo promocji. I właśnie jeśli chodzi o promocje miałam najwięcej problemów. Zaczęło się od promocji płynów do płukania tkanin Silan, które stały obok proszków do prania Persil. Oba towary były w promocji, ale tylko ceny proszku do prania były podane pod towarem. Nigdzie natomiast nie było cen płynów do płukania. Chciałam sprawdzić więc cenę sama, pod czytnikiem, ale nie wiedziałam gdzie są. Zapytałam więc panią sprzątającą, która akurat tam była, a ta wskazała mi ich miejsce. Później podeszłam do półki z podpaskami Always, gdyż też zaznaczone było, ze są w promocji. I tutaj także nigdzie nie było ich ceny. Ale akurat obok półki z tym produktem stały dwie pracownice sklepu, zapytałam je wiec czy nie wiedzą jaka jest cena tych podpasek. Panie odpowiedziały, że są z innego działu i że mam sobie sama sprawdzić pod czytnikiem, po czym wróciły do rozmowy między sobą zupełnie mnie ignorując. I to by było tyle w kwestii obsługi klienta w tym hipermarkecie. Nie miałam już więcej ochoty biegać z każdym produktem pod czytnik, podeszłam więc do kasy z tym co miałam w koszyku, zapłaciłam i wyszłam ze sklepu.