Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu Ikea na zakupy a przy okazji do restauracji Ikea na popołudniową kawę i obiad. Sklep od kilku dobrych miesięcy jest w trakcie przebudowy, kilka tygodni wcześniej byłam tutaj, miałam cichą nadzieję, że przynajmniej dojście od przystanku będzie w miarę normalne. Niestety jest gorzej, zwłaszcza dla osób, które poruszają się pieszo - jeden ogrodzony plac budowy, trzeba uważać, bowiem brak wyraźnie odgrodzonego dojścia dla pieszych - wytyczona alejka z dojściem jest zarazem uliczką po której jeżdżą samochody. W środku sklepu po prawej stronie otwarto część ekspozycji na parterze. Schodki po przejściu - stopień niezabezpieczony, brak dokładnej informacji co tutaj się znajduje. Tablice, plakaty mówiące o utrudnieniach i przewidywanym terminie otwarcia tej części wywieszone. Oświetlenie dobre, dużo miejsca, swoboda poruszania się. Ekspozycja na pietrze bez zarzutów, kolorowe pomieszczenia, aranżacje, ale czasami łatwo się pogubić. Brakuje mi Ikei sprzed lat, gdzie w jednym miejscu były np meble, asortyment łazienki, kuchni. Teraz mam wrażenie, że jest wszystko jednak czuję się jak w mieszkaniu w którym nie znam układu poszczególnych pomieszczeń, asortymentu,rzeczy, jeśli chcę coś kupić trzeba się bacznie rozglądać, gdzie jest to schowane. Na parterze kolejne przejście, w większości asortyment kuchenny, asortyment oświetleniowy. Korytarzyki z wygodnymi przejściami. Jednak nie widzę pracowników obsługi, by coś spytać. W pewnym momencie nie wiadomo gdzie iść do wyjścia, w takiej rozterce są też inne osoby. Wreszcie pojawia się Pani z obsługi, kieruje za regały z poduszkami, zasłonami /fatalne oznaczenie/. Kolejna część hali, przestronna. Meble, półki z zapakowanym towarem do odbioru, gdy znamy numer naszych zakupów. Tutaj więcej osób z obsługi. Towar promocyjny oznaczony plakatami z cenami. Udaję się na stoisko z wyprzedażami mebli,tuż przed kasami po prawej stronie. Pan z obsługi wykłada towar, bez problemów odpowiada na zadane pytanie, wskazuje poszukiwany przeze mnie mebel. Wózki do transportu dużych towarów dostępne. Szkoda jednak, że Pan nie służy pomocą, gdy sama usiłuję ciężką paletę mebli ułożyć na wózku. Docieram do kasy, kolejka idzie sprawnie mimo kilku klientów przy każdej kasie. Zwracam uwagę na naklejkę i informację o systemie płatności tzw. pay pass. Nie jestem ograniczona limitem swojej karty, iż transakcje takie dokonywane są do kwoty 50 zł /w większości banków tak jest/. Informacja przy kasie wyraźnie zapisana, że tutaj akceptowane są transakcje w takim systemie, powyżej tej kwoty. Przy płaceniu okazuje się, że kasa Ikea nie przyjmuje kwot powyżej sumy, o których wcześniej zapewniała. transakcję muszę zrobić standardowo z podaniem kodu pin. Akceptacja, chociaż trwa to dłużej. Dostaje paragon.