Opinia użytkownika: Gunia
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Udałam się do placówki Polbanku przy ul. Kochanowskiego, aby pobrać pieniądze z bankomatu. Sam bankomat znajduje się w środku placówki. W godzinach, w których bank nie pracuje jest możliwość zamknięcia się od środka, aby pobrać lub wpłacić pieniądze, co jest dużym udogodnieniem, zwłaszcza, gdy ktoś wypłaca pieniądze w godzinach nocnych. Przy bankomacie stały dwie osoby - myślałam, że to syn pomaga matce z wypłatą gotówki - okazało się, że to obcy człowiek, ponieważ żaden z pracowników nie raczył podejść do kobiety by jej pomóc. Niestety bankomat miał jakiś błąd i nie chciał wypłacać gotówki ani przyjmować wpłat. Postanowiłam, więc udać się do kasy. Przy kasie czekała tylko jedna kobieta. Za nami znajdowało się stanowisko doradcy, przy którym czekały trzy osoby - doradcy nie było. Czekałam już prawie 5 minut, ale przy kasie nikt się nie pojawił. Zapytałam kobiety, która tam siedziała ile czasu już czeka na kasjera. Odpowiedziała, że ponad 10 minut, może 15. W dalszej części sali siedziała jedna pracownica. Zapytałam jej czy mogłaby obsłużyć kasę lub poprosić kogoś do niej. Tylko na mnie spojrzała i opuściła głowę - przy jej stanowisku nie było nikogo do obsługi. W sumie w banku czekało łącznie ze mną 5 osób na obsługę - 2 do kasy, 3 do doradcy, tylko jedna pracownica na sali, która nawet nie raczyła odpowiedzieć na pytanie. Wyszłam z placówki bardzo niezadowolona. Nie lubię czekać, a tym bardziej nie toleruję ignorowania mnie przez pracowników banku.