Opinia użytkownika: woman
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Sklep czysty, dostęp do wszystkich produktów zapewniony, ceny widoczne. Mam zastrzeżenie jednak do obsługi. Podeszłam do stoiska z wędlinami i serami. Stoisko obsługiwała 1 ekspedientka, poczekałam na swoją kolejkę. Poprosiłam żeby mi pani pokroiła ser żółty w cienkie plasterki. Pani odpowiedziała mi na to, że ten ser jest już pokrojony na tackach. Odpowiedziałam, że ten który jest pokrojony na tackach jest grubo pokrojony, a ja chcę cienko. Pani odpowiedziała mi, że nie pozwalają im kroić, jeżeli są pokrojone na tackach, bo później ich obciążają jak się nie sprzeda. Zapytałam: Czy jest Pani pewna? Pani na to z łaską pokroiła mi ser, na moje ulubione cienkie plasterki. To, że Pani wskazała mi ser na tackach to jest ok, ale gdy powiedziałam, że chce cienko, nie powinna ze mną dyskutować, tylko pokroić. Wiem, że panie pracujące na stoiskach z wędlinami i serami we wszystkich sklepach nie lubią klientów, którzy chcą plasterki, do tego najlepiej tylko kilka deko, ale przecież nie każdy musi się nadawać do takiej pracy. Oglądałam ostatnio program, gdzie pokazywano market, w którym klient badał wytrzymałość pani ze stoiska z wędlinami i prosił o wędliny do spróbowania, pani podawała mu plasterki z uśmiechem na twarzy, pomimo tego że poprosił chyba o 10 rodzajów. Ale gdzie nam do tego standardu? Co do innej obsługi nie mam zdania z dzisiejszej wizyty, ponieważ kasowałam towary w kasie samoobsługowej.