Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta. W marcu 2011 r jako klientowi tv cyfrowej zaproponowano telefonicznie dostawę tytułem poznania ( testowania) programów tv HBO ( tj HBO, HBO2 oraz HBO Comedy). Pakiet testowy miał funkcjonować 3 miesiące tj kwiecień, maj czerwiec. Przy czym gdy po gdybyśmy chcieli pozostawić sobie na stałe te programy nie musimy nic zgłaszać, umowa przechodzi automatycznie. Gdybyśmy byli niezadowoleni ( nie spełniały naszych oczekiwań) powinniśmy złożyć wypowiedzenie w ostatnich dniach trzeciego miesiąca. Zaznaczam, że umowa zawarta była słownie. gdy poprosiliśmy o aneks do umowy odmówiona nam go. Zatem nie poznaliśmy dokładnie zasad zmiany umowy. Gdy kończył się trzeci miesiąc telefonicznie zgłosiliśmy rezygnację z pakietu HBO. Okazuje się, że oczekiwanie na połączenie z biurem obsługi klienta to kilka minut czekania ( zaznaczam,że połączenie płatne) przymusowe wyczekiwanie i wysłuchiwanie reklam Canal+ i in. programów z oferty, (denerwujące). Podczas wyczekiwania okazuje się, że rozmowa musi być nagrana przez C+ a jak nie to powinniśmy się rozłączyć ( a zatem jaka to dobrowolność i wyrażenie zgody - skoro to staje się przymusem, gdyż innej formy załatwienia sprawy lub otrzymania informacji nie ma)