Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Patrycja_394

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Dziś, jak co miesiąc, wstąpiłam do tego Oddziału wpłacić mojej mamie ratę kredytu gotówkowego. Niewielki lokal, przeważający kolor wystroju - zieleń, delikatnie przybrudzone płytki na podłodze. W lokalu zagospodarowano 6 stanowisk (w tym jedno odizolowane od pozostałych - być może przeznaczone dla ważniejszych klientów). Interesantów przyjmowały tylko dwie Panie. Lokal jest tak mały, że słychać wszystko, o czym rozmawiają Doradcy z klientami. Trzeba mocno się skupić na czymś innym, żeby nie usłyszeć ile klient chce wpłacić na lokatę lub na co chce wziąć kredyt. Ja akurat wpłacam tylko kolejną ratę kredytu, dlatego nie potrzebuję dyskrecji, ale gdybym np. wpłacała pieniądze na lokatę, czułabym pewien dyskomfort wiedząc, że wszyscy wokół słyszą o czym rozmawiam z Doradcą. W lokalu są dwa miejsca siedzące dla oczekujących. Byłam trzecim klientem w kolejce, dlatego chwilkę musiałam stać. Mimo to po 7 minutach siedziałam już przy biurku Doradcy. Podałam jej ostatni dowód wpłaty, zapytała czy wpłacam taką samą kwotę jak poprzednio. Pani przyjęła gotówkę. W międzyczasie zapytałam, czy mogłaby mi podać ostateczną kwotę, jaka została do spłaty. Pani przytomnie poinformowała mnie, że skoro kredyt nie jest na mnie to niestety nie może udzielić mi takiej informacji. Otrzymałam dowód wpłaty bieżącej raty i zadowolona z szybkiej obsługi wyszłam z Banku.