Opinia użytkownika: Kais
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Do salonu Fielmann udałam się w celu nabycia okularów korekcyjno - przeciwsłonecznych, ze sprecyzowanymi oczekiwaniami co do nich. Po wyborze oprawek, udałam się do jednej z pań w celu wyliczenia ceny szkieł. Prócz tego zadałam parę pytań na temat stosowanych filtrów i zakresu ochrony, niestety spotkałam się z niewiedzą. Poza tym pani była bardzo miła i starała się przedstawić mi wiele opcji cenowych, jednakże odpowiedzi na najbardziej nurtujące mnie pytania nie zostały udzielone. Ponieważ wyliczenia ceny moich szkieł trwały ok. 20 min i do zamknięcia sklepu zostało już niewiele czasu i zostałam poproszona o dokonanie zakupu w dniu kolejnym. Tak też uczyniłam. W dniu następnym nie znalazłam wybranych przeze mnie oprawek na wystawie, dlatego poprosiłam o pomoc pana z obsługi. Na początku usłyszałam od niego zapewnienie, że wspomniane przeze mnie oprawki zostały już sprzedane, potem zgodził się na poszukanie ich w szufladzie. Po wręczeniu mi oprawek oddalił się nie słysząc nawet mojej odpowiedzi że to nie te. Owy proces powtórzył się trzykrotnie, aż wybrane przeze mnie oprawki zostały odnalezione. Mogłoby to trwać o wiele szybciej gdyby pracownik zechciał obsłużyć mnie od razu do końca, przez jego niechęć straciłam 15 minut. Podczas zapłaty dowiedziałam się, że cena szkieł która została mi dzień wcześniej przedstawiona została wyliczona źle i muszę dopłacić jeszcze dodatkowe 100zł. Poza tym informacje na temat czasu oczekiwania też się różniły. W salonie poinformowano mnie, że otrzymam sms-a kiedy moje okulary będą gotowe. Żadnego sms-a nie otrzymałam. Podczas odbioru, pani sprawiała wrażenie jakby jak najszybciej chciała zakończyć pracę. Na moje zdziwione pytanie dlaczego moje szkła są fioletowe, odpowiedziała że przecież zostałam o tym poinformowana i są fioletowe ponieważ były barwione na brązowo (?!). Dodam, że podczas zakupu nie przeprowadzałam żadnej rozmowy na temat koloru szkieł.