Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W związku z niespodziewanym wyjazdem do rodziny musiałam udać się na zakupy i tak padało na Lidl. Dojazd do sklepu jest dobry. Można do sklepu dojechać komunikacją miejską , jak i przyjechać samochodem – przy sklepie jest duży parking dla samochodów. Przy sklepie są kosze na zakupy. Do sklepu wchodzi się innym wejściem niż wychodzi. W sklepie panował porządek, oświetlenie działało poprawnie. Przy wejściu na halę sprzedaży były dostępne ulotki. Warzywa i owoce były świeże. Ceny warzyw i owoców były aktualne. Dostępna była waga oraz torebki jednorazowe. Produkty w koszach były poukładane. Ceny były widoczne i aktualne. Podczas robienia zakupów nie widziałam pracowników na hali sprzedaży. Po zrobieniu zakupów poszłam do kasy. Z 5 kas otwarte były 4. Przy każdej kasie były kolejki, ale był porządek. Na swoją kolej czekałam 5 minut. Kasjerka obsłużyła mnie sprawnie, ale nie zostałam przywitana ani pożegnana.