Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Martes Sport
Treść opinii: Celem mojej wizyty w sklepie sportowym był zakup roweru dla mojego 5-letniego syna. Obserwacje z Punktu Sprzedaży: Produkty poukładane sensownie, tematycznie co daje łatwość znalezienia produktu, którym jesteśmy zainteresowani. W oknach wystawowych wystawione produkty właściwe dla danego sezonu i aktualne promocje, przeceny ( rowerki dla dzieci przecenione wystawione w witrynie) W punkcie sprzedaży niektóre produkty były porozwalane, wyciądnięte z pudełek. Obsrwacje z zakresu wyglądu, kompetencji, umiejętności nawiązania pierwszego kontaktu, zdolności handlowych i komunikacyjnych pracowników: Pracownicy odpowiednio ubrani (te same koszulki) Przy wejściu do sklepu nikt mnie nie przywitał, oglądając rowery 15 minut ani jeden z doradców nie podszedł do mnie. Wyruszyłem na poszukiwanie osoby która mogłaby pomóc w wyborze produktu. Po 5 minutach zjawił sie pracownik sklepu.Sprawiał wrażenie znudzonego gdy pytałem się go o paramtry produktu, którym byłem zainteresowany. Odpowiadał zdawkowo, musiałem prosić o prezentacje roweru.Pracownik sprawiał wrażenie jakby było mu wszystko jedno czy kupię coś w sklepie, czy nie.Nie posiadał szerokiej wiedzy o rowerkach dla dzieci.Nie potrafił określić potrzeb Klienta i dopasować produktu.Nie zaproponował produktów dodatkowych (kasku), którym skądinąd byłem zainteresowany. Nie zostałem poinformowany o aktualnych promocjach. Z wręczoną do ręki gwarancją pomaszerowałem do kasy, gdzie obsługa nie przebiegła sprawnie, kilka kolejek, ogólny bałagan.Po odbiór towaru z rachunkiem musiałem znowu szukać Pana, który mnie obsługiwał ponieważ zniknął na 15 minut. Syn z roweru jest zadowolony a ja razem z nim.