Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Tego dnia wybrałem się z narzeczoną do CH PLEJADA w Bytomiu w celu zakupu wycieraczki na szybę w naszym nowym samochodzie. Nie wziąłem ze sobą tej "starej", więc przed zakupem spytałem młodej pani pracującej w Informacji Carrefoura czy jeśli owa wycieraczka okaże się nieodpowiednia czy będę mógł ja zwrócić. Pani, bardzo sympatyczna, z uśmiechem na twarzy odpowiedziała, że w razie czego nie będzie żadnych problemów ze zwrotem czy wymianą na inny model. Zapewnienie pracownika sklepu oraz jego jednoznaczna odpowiedź nakłoniły mnie do zakupu, pomimo że nie byłem pewien czy towar będzie pasować. Wycieraczka okazała się za duża, wróciłem więc do Informacji z prośbą o wymianę na odpowiedni rozmiar. Zgłoszenie przyjęła kobieta, z która wcześniej rozmawiałem, więc nie byłoby problemu, gdyby nie fakt, że wycieraczka, której potrzebowałem była dwukrotnie tańsza od tej zakupionej wcześniej. W tym momencie kobieta powiadomiła mnie (o czym wcześniej nie wspominała), że owy zwrot towaru polega na jego wymianie na towar w tej samej cenie. Pomimo, że pani była miła, nie okazywała emocji, spokojnie tłumaczyła mi, że mogę wziąć w zamian tańszą wycieraczkę, ale różnica w cenie nie zostanie mi zwrócona. Poprosiłem, więc o rozmowę z jej przełożoną. "Pani kierownik" - kobieta po 40stce, zjawiła się po kilku minutach z miną jakby pracowała w tym centrum za karę, nie dała mi nawet szansy przedstawić problemu z mojej strony tylko uniesionym tonem spytała mnie "skąd ja się wziąłem?!", że w dzisiejszych czasach żaden sklep nie zwraca pieniędzy za towar, który nie jest uszkodzony, nawet jeśli od zakupu minęło dopiero 30min. Po ostrej wymianie zdań "kierowniczka" zaproponowała mi kosmetyki samochodowe w tej cenie... Byłem bardzo rozczarowany i zirytowany zachowaniem obsługi sklepu. Stanowczo odmówiłem i żądałem zwrotu pieniędzy. Młodsza pani z obsługi, która na początku zrobiła na mnie dobre wrażenie nie uczestniczyła w naszym sporze. Po około 20min ciężkiej rozmowy "kierowniczka" zgodziła się na wymianę wycieraczki na odpowiednią i zwrot różnicy w cenie. Personel nie wykazał się kompetencją, zostałem wprowadzony w błąd a przynajmniej nie poinformowany przed zakupem o skutkach złego wyboru. Pani kierownik nie powinna pracować w tym dziale sklepu, ponieważ jej wygląd a przede wszystkim zachowanie nie daje szans na pozytywny kontakt z klientem, a to przecież dla klientów właśnie jest punkt INFORMACJA. Z powodu tej sytuacji oceniam obsługę na kiepskim poziomie... Osobiście będę unikać zakupów w tym sklepie.