Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Chciałam podziękować za zorganizowanie konkursu i przedłużenie go. Ponieważ w ostatnim dniu lipca chciałam wykorzystać punkty zgromadzone, powybierałam przedmioty, zamówiłam. Następnego dnia otrzymałam e-mail z informacją o przedłużeniu promocji. Napisałam obserwację, w której wyraziłam swoje niezadowolenie z faktu, że uczestnicy nie zostali powiadomieni o tym wcześniej. Obserwacja została dodana i jeszcze w tym samym dniu dostałam od serwisu e-mail. Zaproponowano mi wycofanie zamówionych nagród i przywrócenie punktów. E-mail był bardzo miły, spersonalizowany, z moim imieniem w nagłówku. Odpisałam, że w takim razie proszę o anulowanie. Dostałam kolejny mail, w którym potwierdzono anulowanie i życzono mi powodzenia w zbieraniu punktów. Naprawdę poczułam się zadowolona z bycia uczestniczką portalu Jakość Obsługi, firma poważnie nas traktuje.