Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: Gino Rossi
Treść opinii: Przechodząc koło sklepu Gino Rossi zauważyłem interesujące mnie obuwie. Wszedłem więc do sklepu zapytać się czy jest dostępny mój numer. Powiedziałem „Dzień dobry”, jednak nie usłyszałem żadnej odpowiedzi ze strony personelu. Sprzedawczyni była wyraźnie czymś zajęta i nie zwracała na mnie uwagi. Postanowiłem chwilę zaczekać, jednak kiedy do mnie nie podchodziła, sam podszedłem i zadałem pytanie. Mina pani była nieoceniona, wręcz wystraszyłem się, że w ogóle raczyłem zadać jej pytanie. Ekspedientka podała mi mój numer obuwia, ale w taki sposób, że odechciało mi się go przymierzać. Poza tym karton był zakurzony, podobnie jak i niektóry towar na pólkach. Poczułem się bardzo dziwnie i podziękowałem za obuwie, po czym szybko się z tego miejsca oddaliłem.