Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Pracownicy biura jak i przedstawiciele działający w terenie potrafią w miarę szczegółowo omówić oferty firmy, odpowiedzieć na zapytania klienta i wyjaśnić mu zagadnienia, których nie rozumie. potrafią wysłuchać klienta, są komunikatywni. Oferta firmy jest kpl. tj. telewizja, internet, telefon. Można sobie dobierać pakiety dostosowane do swoich potrzeb, oferta często się zmienia, poszerzając swój zakres. Firma często proponuje oferty specjalne(regionalne) np. dla Mielca, Dębicy. Czas obsługi oceniam różnie.Dobra ocena dla biura i przedstawicieli w terenie, zła dla tzw. służb technicznych odpowiedzialnych za końcowy etap realizacji podpisywanych z klientami umów. Często czas ten przedłuża się, nie jest realizowany w awizowanych terminach. podobnie jest z usuwaniem usterek. Zgłoszenia są przyjmowane w biurze , czy na infolinii, ale terminy ich realizacji się przeciągają. Biuro jest przestronne, wystrój w miarę nowoczesny. Pozytywnie oceniam lokalizację kasy firmy w biurze, gdzie można dokonywać rozliczeń bez opłat. Mało miejsc siedzących dla oczekujących klientów.