Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Zablokowałam sobie kartę debetową wprowadzając błędny PIN, który przypisany innej karcie. Tak się złożyło, że karta którą zablokowałam, kolorystycznie była bardzo podobna do innej karty, no i stało się. Moja wina oczywiście, trzeba myśleć co się robi a nie robić bezmyślnie. Zadzwoniłam na podany numer infolinii banku. Najpierw odsłuchałam komunikatów o bezpieczeństwie, wygodzie i trosce, następnie wybrałam właściwą cyfrę aby uzyskać połączenie z konsultantem. Zgłosiła się pracownica Agnieszka, która powitała mnie miłym głosem, przedstawiła się i zapytała o problem. Wyjaśniłam efekt mojej nieuwagi, bezmyślności, roztargnienia czy jak to nazwać i zapytałam: czy mogę tu uzyskać odblokowanie karty? Pani Agnieszka wyjaśniła mi, że karta moja zostanie odblokowana automatycznie po północy, ale pełna jej aktywacja nastąpi dopiero po operacji dokonanej w bankomacie i dopiero wtedy będzie ona w pełnej umywalności. W ciągu rozmowy nie trwającej nawet chyba dwóch minut uzyskałam pełną, konkretna i rzeczową informację. Pracownica uprzejma, życzliwa o bardzo miłym dla ucha głosie. Szybko, rzeczowo i na temat, bez zbędnego przeciągania tematu zakończyłyśmy rozmowę. Na koniec pożyczyła mi miłego dnia i rozłączyłyśmy się.