Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: AGAPOL
Treść opinii: „Awaria” biżuterii to konieczność wizyty u złotnika. Zdarzało mi się już korzystać z usług tej firmy usługowo- handlowej i jak dotąd nie zawiodłam się – solidnie, terminowo i niedrogo. Lokal tego zakładu to dwa połączone przejściem futryny drzwiowej pomieszczenia z ustawionymi przy ścianach gablotami wypełnionymi biżuterią z metali i kamieni szlachetnych oraz markowymi zegarkami. Wybór bardzo duży. W lokalu bardzo czysto, wręcz lśniąco ( być może blask biżuterii dodaje takiej poświaty), bardzo jasne oświetlenie, gabloty też dodatkowo doświetlone. Biżuteria ładnie wyeksponowana. Co do cen nie ma sensu ich rozpatrywać bo generalnie wyroby tego typu dziś nie należą do najtańszych, wartość złota na rynkach światowych rośnie więc i wyroby muszą mieć odpowiednią cenę. Obecnie 1 g złota w wyrobie to kwota ponad 200 zł. Pracownica tej placówki to drobna blondynka, schludnie ubrana, delikatny makijaż, zadbane dłonie, sympatyczna, miła kobieta o „ciepłym”, przyjaznym tonie głosu. Przyjęła moją biżuterię, wypisała dowód przyjęcia, zamieniłyśmy kilka miłych słów „o wszystkim i o niczym” w przyjemnej atmosferze. Czas oczekiwania to trzy dni (bez niedzieli) – to niedługo. Nie mogę oczekiwać naprawy od tzw. ręki, przecież na pewno nie jestem jedynym klientem. Przyszła kolejna klientka więc już nie zajmowałam pracownicy czasu, pożegnałyśmy się i wyszłam. Obsługa miał, życzliwa z uśmiechem na twarzy.