Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Jak większość banków w Oleśnicy bardzo dobre położenie.Centrum miasta.Nieduże,ale gustowne wnętrze.Z jednym bardzo dużym minusem.Odległość pomiędzy biurkami doradców a miejscem dla oczekujących w kolejce tak mała,ze słyszałam rozmowę wszystkich 3 doradców z klientami.Przyznam,jest to dla mnie nie do przyjęcia aby klienci stojący z tyłu słuchali o czym rozmawiam z doradcą.Nie wiem czy akurat trafiłam w dzień kiedy mieli duży ruch czy tak tam jest na co dzień,ale czekałam jakieś 30 min na rozmowę z doradcą.Nie jest to oczywiście wina pracowników gdyż oni sami "uwijają się jak w ukropie".Może jeśli jest tam tak codziennie to warto otworzyć kolejne stanowisko.Pani ,później Pan którzy mnie obsługiwali: rzeczowi,kompetentni,uprzejmi.Jedyne zastrzeżenie inna organizacja obsługi.Klienci lubią prywatność.