Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aneta_562

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: W dniu 5.08.2011 udałam się do oddziału Polbanku w Dąbrowie Górniczej. Potrzebowałam dokonać wypłaty gotówki z konta a także rozwiązać problem z kartą bankomatową. Po wejściu do placówki zostałam zauważona i powitana przez pracownika banku, który akurat nie obsługiwał żadnego klienta. Salon wyglądał na zadbany. Witryny, krzesła,podłogi i ściany były czyste. Biurka pracowników były estetycznie zagospodarowane a klient miał do dyspozycji wygodne krzesło i dość dużo przestrzeni. Jedyny minus to bliskie sąsiedztwo drugiego stanowiska i świadomość, że klient obsługiwany obok jest mimowolnym świadkiem mojej roznmowy. Na ścianie wisiały dyplomy i certyfikaty pracowników co w moim odczuciu podnosiło ranking tej niewielkiej placówki. Zajęłam wskazane przez pracownika miejsce i przedstawiłam swój problem. Pracownik, krótko obcięty szatyn, nie dopytał jakie konto posiadam ale podsunął rozwiązanie mojego problemu. Podziękowałam i udałam się do kolejnego stanowiska (kasowego) gdzie dokonałam wypłaty. Obsługująca mnie pani o bląd włosach spiętych w kucyka była bardzo miła i szybko wydała pieniądze. W międzyczasie poprzedni pracownik sprawdził jakie konto posiadam, podszedł do mnie i mocno przepraszając przedstawił mi inną formę rozwiązania mojego problemu z kartą. Wychodząc zostałam pożegnana z życzeniami miłego weekendu. Całą wizytę uważam za przyjemną mimo pomyłki czy niekompetencji pracownika, który rozwiązywał mój problem. Jako klient czułam się ważna dzięki dużej życzliwości, której doświadczyłam.