Opinia użytkownika: MatkaPolka
Dotycząca firmy: SKOK
Treść opinii: SKOK - Straszna Kompromitacja Obsługi Klienta Filii parabankowej firmy SKOK Stefczyka jest w Krakowie wiele. Są zapewne przydatne, ale jednak aspirując do miana placówek bankowych, którymi w rzeczywistości nie są, powinny świecić przykładem również pod kątem obsługi klienta. Ja akurat miałam pecha - pewnie do placówki i do konkretnego pracownika, jednak dla mnie rzuciło to cień na jakość obsługi SKOK-ów w ogóle. Pierwszy raz miałam okazję wypłacać transfer pieniężny Western Union, nie bardzo wiedziałam dotąd jak to działa, byłam nieporadna w tym temacie i zdana na podpowiedzi pracownika placówki. Trafiłam do placówki SKOK Stefczyka przy ul. Stradom w Krakowie. I jakież było moje rozbawienie, gdy okazało się, że pracownik, do którego skierowała mnie Pani w recepcji (ruchem głowy nota bene, bo bardzo była zagadana przez telefon) nie tylko nie potrafił mi pomóc, ale z otwartością urzekającą odparł: "tutaj mi wyskakuje taki napis po angielsku money transfer is not avaible durration 5 hours. Wie Pani ja nie wiem co to znaczy... No urzekł mnie Pan po prostu... jak można pracując na co dzień z operacjami finansowymi w zglobalizowanym już świecie nie znać angielskiego! Ale minus postawiłam tak nieduży, bo Pan usilnie próbował mi pomóc - w sumie naprawdę był bardzo miły - i zadzwonił samodzielnie do Western Union zapytać o co chodzi. Szybko tez zrelacjonował mi czego się dowiedział w Western Union - to plus. Ale że już nie dopytał dokładnie i nie poinformował mnie o innych ciekawych przepisach Western Union - jak na przykład o tym, że powyżej 1000 zł można wypłacić jedynie w bankach, a nie w setkach ajencji Western Union. W sumie po niemal 15 minutowym postoju przed okienkiem SKOK (na szczęście pomieszczenie było klimatyzowane, bo w upale byłabym jeszcze mniej zadowolona) wyszłam niepoinformowana, niedoinformowana, ale za to żegnana szerokim uśmiechem polskojęzycznego-li-tylko pracownika SKOK.