Opinia użytkownika: Aneta_567
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Opis miejsca: średniej wielkośći market. Posiada mini alejkę z paroma sklepami. Czyste podłogi i półki. Na półkach wszystko poukładane. Na działach produktów FMCG duże braki towarów. Dostępny towar rozciągnięty na puste miejsca. Alejki przejazdowe bardzo ciasne. Promocje ułożone na alejkach bardzo utrudniają manewrowanie wózkiem. Dodatkowo przejazd blokowały wózki z kartonami po zatowarowaniu półek. Dział pieczywo: wszystkie półki uzupełnione. Duży wybór pieczywa. Dział warzywa: półki uzupełnione świeżymi owocami i warzywami. Nie było żadnych zepsutych towarów. Dział wędliny, mięso, sery (tradycja): bardzo mały wybór serów żółtych. Wędlin był duży wybór, większość na świeżo do pokrojenia. Opis obsługi: na sklepie panował całkiem spory ruch. Na dziale tradycji 1 Pani obsługująca. Niestety zainteresowana otoczeniem nie obsługą klienta. Każde zamówienie trzeba było powtarzać dwa razy. Otwarte było 5 kas. Przy każdej kasie było ok. 5-3 osób. Przedemną w kolejce znajdowały się 2 osoby z nie dużymi zakupami. Czekałam na obsługę 5 minut więc nie długo. Pani przy kasie przywitała się i miłym głosem zaproponowała promocyjną galaretkę. Jednak po mojej odmowie jej uprzejmość skończyła się. Płatność była dokonana kartą. Do końca obsługi kasjerka była naburmuszona i nie przyjemna. W bardzo nie uprzejmy sposób wydawała polecenia co do płatności. Karta płatnicza nie była podana tylko rzucona na ladę w moją stronę.