Opinia użytkownika: mojglos
Dotycząca firmy: Król Kazimierz
Treść opinii: Hotel ma 4* i na nie zasługuje. Recepcja szybko dokonała meldunku ii objaśniła jak się poruszać. Do pokoju trafiliśmy bez problemu. Pokój czysty, aczkolwiek na meblach widać już ząb czasu - szczególnie na armaturze łazienkowej i sofie, która się rozjeżdżała gdy na niej usiąść. Drugiego dnia okazało się, że karta do pokoju nie działa. W recepcji odblokowano ją, ale żadnego wyjaśnienia czy przepraszamy nie usłyszeliśmy. Na moje pytanie Pani powiedziała, że długość naszego pobytu źle została w systemie zapisana, ale przepraszam też nie padło. W podstawowym pakiecie kanałów TV było tylko 5 czy 6, reszta płatna dodatkowo, a jakość odbioru bardzo słaba. Śniadania smaczne, obfite i różnorodne. Hotel miły, ale bez fajerwerków.