Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Zajrzałem do sklepu Ecco, bez konkretnego celu. Ot tak chciałem się rozejrzeć za obuwiem, ale nie miałem sprecyzowanych oczekiwań. Pierwszą rzeczą, jak rzuciła mi w oczy to nie był porządek, czy zaopatrzenie sklepu, ale personel. Młoda kobieta, ekspedientka stała za ladą i rozmawiała w najlepsze przez telefon komórkowy, głośno się przy tym śmiejąc. Nawet po upływie dłuższej chwili od mojego wejścia kobieta nie raczyła przerwać rozmowy i zająć się klientem tylko w najlepsze dalej kontynuowała swą rozmowę. Dla mnie zachowanie takie jest niedopuszczalne i lekceważące klienta. Ciężko było mi zwrócić uwagę na pozostałe elementy sklepu, jednak nie zauważyłem tam żadnych nieprawidłowości. Po 5 minutach pobytu w sklepie i brakiem zainteresowania ze strony sprzedającej postanowiłem sklep opuścić.