Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Filigrando
Treść opinii: Filigrando, to miejsce dość charakterystyczne jeśli mowa jest o wystroju. Wiele elementów widać, że jest troskliwie dobranych, dopasowanych. Menu jest dość ciekawe, ceny są wyższe od przeciętnych. W związku z tym, że ceny są wyższe od przeciętnych, klient oczekuje dobrej obsługi. Niestety w lokalu na Starym Rynku w Poznaniu ten element czasem kuleje. Wchodząc do kawiarni nie zostaliśmy przywitani przez obsługę. Zabraklo prostego "Dzień dobry". Jeśli słowa te padły, to widocznie rzucone były gdzieś w powietrze, na pewno nie w naszą stronę. Później było już lepiej, kelnerka, która nas obsługiowała była bardzo uprzejma, zamówienie zostało podane szybko i profesjonalnie, a zamówione potrawy wyglądały naprawdę smakowicie i takie również były. Niestety kolejna wpadlka miała miejsce w momencie kiedy chcieliśmy uregulowac rachunek. Ponieważ bardzo się spieszylismy, a mieliśmy miejsce na piętrze podeszliśmy bezpośrednio do kasy, aby rachunek uregulować. Tam jedna z kelnerek mało uprzejmie poinformowała nas, że musimy poczekać na jej koleżankę, po czym chcąc przejść obok nas, zamiast słowa przepraszam usłuszeliśmy burkliwe "sorry" a nasza koleżanka została potrącona ramieniem, aby utorować drogę pzrejścia. Wiele dobrego można powiedzieć o wystroju kawiarni i podawanym jedzeniu. Niestety nad obsługą lokal zdecydowanie musi popracować.