Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: MEDICOVER
Treść opinii: Moja wizyta w Centrum Medicover przebiegła bez zarzutów. Przebieg wizyty w placówce jest następujący: podejście do recepcji, weryfikacja pacjenta, wizyta u lekarza, ewentualnie ponowna wizyta w recepcji. Pani w recepcji bardzo uprzejmie poprosiła mnie o podejście do wolnego stanowiska ( w przypadku kiedy są kolejki panie czujnie informują klientów, jeśli przy drugiej recepcji, która znajduje się głębiej w budynku kolejka jest mniejsza lub nie ma jej w ogóle), gdzie po okazaniu dowodu osobistego w pierwszej kolejności zapytała, czy moje dane kontaktowe są poprawne, następnie potwierdziła umówioną przeze mnie wcześniej wizytę i zaprosiła pod właściwy gabinet, wskazując jednocześnie gdzie on się znajduje. Jedynym elementem, nad którym według mnie można się zastanowić, jest moment weryfikacji danych kontaktowych. Zadawane pytanie brzmi "Czy Pani dane kontaktowe są aktualne". Wg mnie większość klientów bez zastanowienia odpowie tak, jednak jeśli ktoś rejestrował się kilka lat temu i w międzyczasie zmienił numer telefonu bądź adres e-mail może być nieświadomy, że nie zweryfikował tego w aplikacji i odpowiadając "tak", dane nadal pozostają nieaktualne. Może lepiej zapytać, "czy Pana aktualny numer telefonu zaczyna się od cyfr xxx?" (pracownik Medicover nie poda całego numeru, ze względu na to, że inni pacjenci mogą słyszeć numer, a pacjent może sobie tego nie życzyć). Powracając do przebiegu wizyty - do gabinetu zaproszona zostałam punktualnie. Lekarz profesjonalnie przeprowadził badanie, tłumacząc niezbędne zagadnienia i udzielając wyczerpujących odpowiedzi na zadane pytania. Chciałabym podkreślić profesjonalizm osób pracujących w placówce. Dodatkowo zawsze jest tam czysto, stosowane są środki jednorazowe, przy każdym gabinecie znajduje się miejsce, w którym oczekuje się na wizytę. Dla pacjentów dostępne są gazety i magazyny oraz woda w dystrybutorze.