Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Do sklepu H&M w centrum handlowym Copernicus wstąpiłam, aby sprawdzić najnowszą ofertę. Sklep mieści się w bardzo dużym lokalu, jest w nim czysto i przestronnie. Bardzo lubię przymierzalnie w tym sklepie. Są duże, dobrze oświetlone, a lustra są tak ustawione, że można się z każdej strony obejrzeć. Szkoda tylko, że obsługa nie nadąża z odkładaniem przymierzanych rzeczy na wieszaki. Przez to przy przymierzalni panuje lekki bałagan. Towar zazwyczaj bardzo dobrze wyeksoponowany. Ceny odzieży kształtują się w granicach zasobności mojego portfela, także gdy trafia się okazja, zazwyczaj do H&M wstępuję. Personel sklepu uprzejmy i życzliwy, ale zabiegany. Mają tam pełne ręce roboty. Zawsze chętnie wskazują, gdzie dany rodzaj odzieży się znajduje. Mnie zainteresowały swetry z kolekcji wczesno-jesiennej. Znalazłam bez problemu swój rozmiar, a swetry były w kilku kolorach. Do tego znalazłam śliczną spódnicę i bluzkę koszulową, spodnie i jeszcze inny sweter. Z całym zestawem udałam się do przymierzalni po drodze oglądając biżuterię H&M i dobierając jeszcze 2 opaski w zestawie oraz 2 bransoletki. Dość długo mierzyłam wybrane ciuchy.Nie wszystko leżało na mnie tak, jak powinno. Opaski i kilka ciuchówi odłożyłam. Zdecydowałam się na spódnicę i cienki sweterek rozpinany. Przy kasie niestety była mała kolejka (3 osoby przede mną). Dość sprawnie poszło. Przy kasie zostałam powitana przez ekspedientkę. Pani poinformowała mnie też, iż mogę zwrócić zakupiony towar w każdym ich sklepie w Polsce, oczywiście nowy z metkami i nie używany. Ogólnie jestem zadowolona z obsługi i zakupów.