Opinia użytkownika: Damian_344
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Potraktowano mnie jak ducha, pytając o przedmiot pani powiedziała: "jak nie ma na stołach to nie ma", a Pan wzruszył ramionami, spytał mnie czy patrzyłem na stoły po czym odp: " to jak tam nie ma to nie będzie", nawet nie sprawdził na stole promocyjnym w dzień wejścia przedmiotu na promocje czy takowy maja na sklepie, czy może był i została sama cena, czy też mógł sprawdzić w komputerze. Pani przy kasie nie chciała końcówki groszowej, na sklepie było 3 pracowników gdzie to był piątek, dzień większego ruchu u nas w mieście, owoce były delikatnie czarne(banany), reszta była ok, palety równo, brak pustych kartonów, widać było ład i porządek. Powinni poprawić jakość obsługi. Plakaty na dworze były aktualne, wejście czyste, brak personelu ochrony na sklepie jakoś poprawia komfort psychiczny.