Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Diverse
Treść opinii: W poszukiwaniu spodni udałam się do sklepu marki Diverse w Galerii Copernicus. Już ze strony witryn sklepu można zauważyć, że personel dba, aby towar był odpowiednio wyeksponowany. Obsługa miła i pomocna. Po 3 minutach od wejścia do sklepu pani zaproponowała mi pomoc w wyborze spodni. Ceny odzieży przystępne na moją kieszeń. Pani od razu wspomniała, że już właśnie jest nowa kolekcja i zaczęła pokazywać mi różne fasony i kolory spodni, doradzająć, które będą mi pasować. Zbierałam zatem po kolei wieszaki, a następnie udałam się do przymierzalni. W trakcie przymierzania pani pytała czy wszystko pasuje. I tu o to pojawił się problem. Spodnie, które mierzyłam nadają się dla nastolatek, co lubią mieć odkryte pępki i połowę pośladków. Dla mnie tego typu spodnie są po prostu za niskie. Niestety spodni nie zakupiłam. Wychodząc z przymierzalni rzuciłam okiem na koszulki, jedna wpadła mi w oko. Na wieszkacha nie było mojego rozmiaru. Postanowiłam podejść do kasy i zapytać. Pan obsługujący stwierdził, że skoro nie ma na sklepie, to pewnie w ogóle nie ma. Dopiero za moją namową postanowił zeskanować kod produktu i sprawdzić na magazynie. Okazało się, że towar jest. Pani wcześniej mnie obsługująca zaproponowała, że ją dla mnie przyniesie. Czekałam dobre kilka minut i pani nagle się pojawiła z informacją, że koszulki nie znalazła, że pewnie to źle wprowadzone dane do systemu. Zmieszana podziękowałam za obsługę. To jak w końcu z tym towarem: jest czy go nie ma?