Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Do sklepu Carry udałam się za namową siostry, która kilka dni temu oznajmiła mi, że właśnie w tym sklepie kupiła sobie welurowy dres. Sklep ma bardzo dużą powierzchnię. Oferuje asortyment odzieży damskiej oraz męskiej. W sklepie jest bardzo jasno. Towary znajdują się na wieszakach i na półkach. Niestety te poukładane na półkach były dość nieschludnie. Jakieś takie poprzewalane. W sklepie ogólnie czysto, witryna i drzwi wejściowe aż ślniły. Ubrania, które oferuje sklep nie są ani eleganckie, ani do końca sportowe. Personel sklepu nie podchodzi do klienta. Na sali sprzedaży były obecne 3 panie, wszystkie dyskutowały dość głośno na tematy prywatne, skupione przy kasach. W poszukiwaniu dresu udałam się do jednez z ekspedientek. Pani wskazała mi palcem, gdzie się znajdują. Niestety nie znalazłam odpowiedniego dla mnie rozmiaru, ani też koloru. Na moje pytanie kiedy będzie dostawa, pani wzruszyła ramionami i dodała, że sama nie wie, że trzeba po prostu zaglądać. Dla mnie takie traktowanie klienta oznacza brak zainteresowania klientem. Ceny towarów są wysokie, chyba, że trafimy na obniżki. Obecnie jeszcze trwają, ale towar jest mocno przebrany i wybrakowany. Wychodząc nie usłyszałam "do zobaczenia", ani też innych słów pożegnania.