Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sharky

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Infolinia OFE Bankowy jest najgorszą, z jaką miałam do czynienia. Poszczególni Pracownicy zupełnie inaczej interpretują dokumenty. Dokładnie - ilu pracowników, tyle opinii. Ponadto okazuje się, że nie można spotkać się z przedstawicielem OFE w Szczecinie! Masakra!!! Zero empatii, zero pomocy, zero zaangażowania ze strony Pracowników infolinii. Ponadto odsyłają oni ze sprawą związaną z OFE do oddziału banku PKO BP, gdzie pracownicy nie potrafią udzielić pomocy, bo są niekompetentni. Ogólna ocena za taką obsługę to -5. Dodam, że w innych OFE uzyskałam pełną i rzetelną informację, a niezrozumiałe dla mnie kwestie były spokojnie i rzeczowo wytłumaczone. Moim zdaniem Bankowy nie spełnia żadnych standardów obsługi.