Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Udałam się do placówki Millennium Banku, zainteresowana nową ofertą dla klientów indywidualnych. Miłe wrażenie zrobiło na mnie ciekawie zaaranżowane i klimatyzowane pomieszczenie. Szybko zostałam spostrzeżona przez pracowników banku i zaproszono mnie do stanowiska obsługi klienta, intymnie oddzielonego parawanem od pozostałej części banku. Pani konsultant w miłej atmosferze odpowiedziała na wszystkie moje bardzo szczegółowe pytania, dotyczące nowego konta bankowego. Informacje były rzeczowe i obiektywne. Nie czułam nacisków, że muszę szybko podjąć decyzję i najlepiej natychmiast podpisać umowę. Czuję się wtedy niekomfortowo i najczęściej rezygnuję z oferty. Zamiast tego, pani konsultant przekazała mi komplet informacji w formie folderu i swoją wizytówkę, zachęcając mnie do wnikliwego przeanalizowania oferty. Wyszłam z placówki bardzo zadowolona. Jedynym minusem był brak drukarki bezpośrednio przy stanowisku, w związku z czym musiałam czekać, aż pani doniesie interesujące mnie dokumenty. Po tygodniu chętnie wróciłam i założyłam konto w tym banku.