Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Wzięłam udział w promocji z nagrodami gwarantowanymi za 50% punktów. Sama promocja bardzo mi opowiadała. Starałam się zebrać punkty na wybraną nagrodę. Opinie pisałam w miarę posiadanego czasu. Przed końcem promocji zauważyłam, że są dość duże opóźnienia w dodawaniu opinii. Ostatnią opinie dodawałam dzień przed końcem promocji (w sobotę w nocy). Liczyłam się z tym, ze opinia może nie zostać dodana na czas, ale nie uważałam tego za problem, uznałam, że najwyżej zmienię moje zamówienie. W niedzielę wieczorem zauważyłam, że nie zdążę zebrać wystarczającej ilości punktów i zamówiłam kilka drobniejszych produktów, aby wykorzystać punkty. Przed zamówieniem upewniałam się, że czas działania promocji nie zmienił się. W poniedziałek przeczytałam e-mail z informacją, że promocja została przedłużona. Wszystko byłoby fajnie, gdyby ta informacja przyszła dzień wcześniej, wówczas spokojnie pozbierałabym sobie punkty na nagrodę w tych najbardziej wartościowych. Nie żałuję tego co zamówiłam, ale uważam, że jeżeli firma chce poważnie traktować uczestników zabawy, którą sama zorganizowała powinna taką informację zamieszczać wcześniej. W końcu jesienią podczas podobnej promocji powiadomiliście o przedłużeniu przed końcem promocji.