Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Jakis czas temu miałęm problem z zakupem promocyjnej pizzy w Pizzerni w Białymstoku. Problem ten zgłosiłem poprzez stronę internetową do centrali i na drugi dzień otrzymałem już odpwiedź. Zaskoczony byłem prędkością pracy firmy. Pomyślałem sobie, O kolejna firma dba o wizerunek. Jednakże nic bardziej mylnego. W otrzymanej wiadomości poproszono mnie o dane kontaktowe, aby mógł ze mną się skontaktować przedstawiciel firmy w celu zapytania się o kilka szczegółów. Oczywiście podałem swoje dane kontaktowe. I to wszystko. Mija własnie miesiąc czasu i żadnego kontaktu. Czyli pierwsze wrażenie, że firma stara się stwarzać wokół siebie miły wizerunek było mylne. A może i nie. Może właśnie "stara się robić miłe wrażenie", a tak naprawdę to może jest inaczej?