Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Witam, odwiedzilam razem ze swoimi goscmi dzisiaj sklep Ikea, duze zakupy duze zamieszanie, przy placeniu okazalo sie ze zabraklo pieniedzy, ale obsluga przy kasie bardzo mila, spisala sie na medal, Pani,zdaje sie Marta, wytlumaczyla gdzie mamy sie udac, by wymienic euro, i z usmiechem i wyrozumialoscia wyjasnila gdzie mamy poczekac. Po naszym powrocie ta sama Pani dokonczyla transakcje. Zapomniaam tylko uprzedzic ze potrzebujemy rachunek tax free. Ale z tym tez nie bylo klopotow, mila Pani Jolanta, lub Joanna, bardzo przepraszam za swoja zla pamiec, zalatwily wszystko bez zbednej zwloki i z najwieksza satysfakcja dla klientow! bardzo dziekuje w imienu swoich gosci i swoim i gratuluje tak dobrego personelu. A. P.