Opinia użytkownika: Jakub_504
Dotycząca firmy: Renault
Treść opinii: Po wejściu do salonu sprzedaży brak klientów poza mną. Sprzedawca nie zareagował na moje wejście, brak powitania, zainteresowania, pytania dotyczącego pomocy. Po 10 minutach chodzenia po salonie i trzaskania drzwiami sprzedawca podniósł wzrok zza komputera i spojrzał, co się dzieje; w dalszym ciągu nie podchodząc do mnie. Po tym czasie podszedłem do sprzedawcy w celu uzyskania informacji. Dostałem ogólne wiadomości, sprzedawca nie wykazał chęci pomocy, udzielenia rabatu, zaprezentowania statycznie samochodu i jazdy testowej. Brak jakiejkolwiek informacji dotyczącej sposobu finansowania, ubezpieczenia, akcesorii, odkupu samochodu. Brak definicji potrzeb - sprzedawca nie zadawał pytań otwartych/zamkniętych, chęć szybkiego zakończenia rozmowy ze mną. Sprzedawca nie pozostawił do siebie kontaktu i nie wziął mojego. Wygląd salonu, lokalizacja, parking, ekspozycja samochodów - dobra.