Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Właściwie to sama nie wiem, dlaczego dotąd nie wystawiłam własnej opinii portalowi, tym bardziej że przyłączam się do szerokiego grona zadowolonych i popierających istnienie tej formy wystawianych komentarzy. Tym bardziej, że ostatnio miałam takie miłe, nieodparte uczucie jakbym przyczyniła się do kilku, wprawdzie drobnych ale pozytywnych zmian w moim mieście, choć wcale nie musi to być moja zasługa, jednak poczułam, że naprawdę mój głos się liczy. Wierzę, że wystawiane tu opinie wpłyną na jakość obsługi klientów w wielu instytucjach, znajdą się też pewnie tacy, którym brzydko mówiąc będzie to „wisiało”. Nie mniej jednak i oni w pewnym momencie dojdą do wniosku (jeśli będzie sporo negatywów), że należy coś zmienić na plus aby pozostać na rynku. Uważam, że każda naganna obsługa powinna być „napiętnowana” i to nie po to aby komuś dokuczyć tylko umożliwić mu lub dodać „bodźca” do zachowań życzliwych i przyjaznych drugiemu człowiekowi. Oferty nagród w „super obserwatorze” są OK, czekam na kolejne propozycje.Szata graficzna strony też bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że na stronie głównej pojawiają się anonse obserwacji, dzięki czemu można wychwycić pewne niuanse. Wychwyciłam właśnie jeden i zgłosiłam do portalu, wierzę, że odpowiednie osoby zajmą się tym z należytą starannością. Zdecydowanie popieram komentarze treściwe a nie zdawkowe, napisanie kilkuset znaków nie jest problemem. Jeśli ktoś obserwuje naprawdę to ma o czym pisać. Pozdrawiam Zespół Jakości Obsługi.