Opinia użytkownika: Joanna_1920
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: 1.Wygląd sklepu Sklep znajduje się na parterze w centrum handlowym. Nad wejściem widnieje szyld z nazwą. Przy wejściu stoją standy reklamowe, dzięki czemu punkt jest bardzo dobrze widoczny. Wnętrze jest czyste i estetyczne. Regały z towarem ustawione są dość ciasno, jednak w sklepie nie było dużego ruchu, więc podczas mojej wizyty nie było trudności w przemieszczaniu się. Ogólne wrażenie było pozytywne. 2.Oferta W porównaniu z innymi punktami RTV Euro Agd odwiedzony sklep jest jednym z mniejszych, jednak oferta jest dość bogata. Każdy rodzaj produktu reprezentowany jest przez kilku producentów, a ceny są zróżnicowane. 3.Czas obsługi W sklepie znajdowało się kilka osób z obsługi, jednak stanowisko z kasą było tylko jedno. Nawet przy niewielkim ruchu czekałam bardzo długo, aby móc zapłacić. Podczas gdy jeden ze sprzedawców obsługiwał kasę, pozostali stali bezczynnie. 4.Kompetencje i zachowanie personelu Chciałam kupić suszarkę do włosów kręconych. Wiem, że najlepszym rozwiązaniem jest suszarka z dyfuzorem, jednak nie byłam pewna czy lepsze są dłuższe czy krótsze bolce (w dyfuzorze). Poprosiłam więc sprzedawczynię, aby poleciła mi suszarkę do włosów kręconych. Pani zwróciła się do swojej koleżanki słowami: ,,Ty idź.” Druga kobieta z widoczna niechęcią podeszła do półki z suszarkami i wzdychając zapytała, jaką moc ma mieć suszarka. Odpowiedziałam, że dla mnie nie ma to znaczenia, a jedyne na czym mi zależy, to aby była do włosów kręconych. Pani wybrała jedna suszarkę i powiedziała, że jest bardzo dobra bo ma 2300 W. Suszarka była bez dyfuzora, co było dla mnie dowodem, że nie mogę liczyć na profesjonalną poradę. Zapytałam więc, które suszarki posiadają dyfuzor i wybrałam jedną z nich. Odebrałam wrażenie, że personel nie posiada wystarczającej wiedzy o produkcie, a klient jest traktowany jak natręt.