Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Obsługa miła, serdeczna z zachowaniem najwyższych standardów z uwzględnieniem potrzeby i możliwości klienta – z takim odczuciem wyszłam z oddziału tego banku. Obsługująca pracownica miała na imię Dorota, udzieliła mi wyczerpującej informacji, doradziła najlepsze rozwiązanie nie namawiając do konkretnej opcji i nie przymuszając słownie do podjęcia decyzji natychmiast. Wyszłam z poczuciem pełnej informacji mając do przemyślenia kilka wariantów. To bardzo mi się podoba bo ostateczna decyzja należy do mnie i zanim ją podejmę muszę się zastanowić, porozmawiać z mężem, a potoczniej mówiąc „przespać się z tym” bez nacisków i przymuszeń. Biuro banku to lokal średniej wielkości, bardzo dobrze oświetlone, przyjemny chłodek, dwa spore biurka i pracownica, ubrana w białą bluzeczkę, przypięty identyfikator, włosy blond, upięte z tyłu głowy, zadbana, bardzo delikatny makijaż, uśmiechnięta, sympatyczna twarz, łagodnym i życzliwym tonem głosu rozmawiała ze mną. Prawdziwa profesjonalistka w swojej branży. Biuro obsługi znajduje się na piętrze banku więc zanim dotarłam mogłam zauważyć porządek już od wejścia, posadzka lśniąca, schody i poręcz też czego trudno było nie zauważyć, gdyż świecące przez oszkloną ścianę słońce natychmiast uwidoczniłoby każdy pył kurzu. Gdy przyszłam wychodził poprzedni klient więc byłam jedynym i moja obsługa przebiegła szybko i sprawnie. Czas wizyty ograniczył się do góra 20 minut i wyszłam „bogatsza” o spory pakiet informacji.