Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Wejście: przy wejściu dostępne są wózki, koszyki, teren sprzątnięty, zadbany, szpeci jedynie zerwany plakat z promocjami. Hala sprzedaży: półki częściowo puste, nieuzupełnione towary, ale wrażenie dosyć pozytywne, towar poukładany, ceny widoczne, promocje zaznaczone, dostępne na „wyciągniecie ręki” - czyli w różnych miejscach między przejściami, ale go nie blokują. Dział mięsny: podejście do lodówek popsuło cały dotychczasowy pozytywny efekt. Wędliny nie rozpakowane z foliowych opakowań, a te, które są wyjęte są nieapetyczne, obeschnięte. Pieczywo- świeże bułeczki, miły zapach- niestety brak cen. Kasa: kolejka do kasy, dopiero po jej wydłużeniu wzywana kolejna kasjerka. Całość idzie dość wolno. Otoczenie kas niezbyt uprzątnięte, porozrywane opakowania, ogólny nieład. Przywitanie przy kasie standardowa formułka, uśmiech. Niestety kolejny problem – zła cena – na półce figuruje inna – niższa, promocyjna. Wzywana kolejna osoba do poprawy – trzeba czekać, choć niezbyt długo, ale brak zainteresowania klientem, brak słowa przepraszam, wytłumaczenia sytuacji. Jeśli klient nie zauważy różnicy w cenie – płaci więcej. Ogólne wrażenie dość miłe, mimo wpadek. Rada dla kupujących: bardzo uważnie sprawdzać wszystkie ceny