Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DEICHMANN

Treść opinii: Sklep bardzo zatłoczony. Duży ruch nie oznaczał jednak odpowiedniej ilości personelu. Szukając odpowiedniego numeru wybranej pary obuwia musiałam zasięgnąć pomocy pracownika, jednak to zadanie było dość trudne. Po dwukrotnym przejściu przez sklep w poszukiwaniu pracownika, skapitulowałam i podeszłam do kasy z olbrzymią kolejką, którą obsługiwała jedna ekspedientka, z zapytaniem o kogoś, kto mógłby mi pomóc - usłyszałam że dwóch pracowników jest "na sklepie" i mam szukać. Dość zniecierpliwiona szukałam dalej. Po kilku minutach udało mi się trafić na pracownika, ale niestety - nie pomógł mi, gdyż był zajęty. Tak minęły kolejne minuty. Kres mojego zniecierpliwienia zbliżał się niemiłosiernie - na szczęście Pani łaskawie podeszła, wysłuchała zapytania, po czym odpowiedziała, że jeżeli nie ma odpowiedniego numeru na półce, to ona teraz nie ma czasu sprawdzić, czy jest gdzieś na zapleczu sklepu taki rozmiar. Zmarnowany czas i brak zakupu... Czy sieciówka zawsze musi oznaczać takie traktowanie klienta?