Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Przyjęło się oceniać restauracje typu fast-food jako siedliska zła. przede wszystkim złego żywienia. Na pewno jest w tym ziarno prawdy, jednak chciałbym ocenić nie tylko aspekt smakowo-zdrowotny tego typu restauracji, ale również jej obsługę. Pod lupę wziąłem restaurację McDonald zlokalizowaną w Szczecinie na ul. Struga. Menu nie odbiega od innych restauracji w sieci McD, ale obsługa i owszem. Personel jest niezwykle sprawny, bardzo uprzejmy i miły. Wydawać by się mogło, że praca w takim miejscu nie należy do najprzyjemniejszych, jednak na twarzach młodych ludzi stojących za linią kas tego nie widać. Są uśmiechnięci, bardzo pomocni, potrafią wyczuć potrzeby klienta. I co ciekawe, potrafią dostosować styl rozmowy do odbiorcy! Byłem świadkiem jak obsługiwano przede mną ok 12 letniego chłopaka. Ekspedientka rozmawiała z nim gwarą młodzieżową i świetnie się z nim rozumiała. Śmiali się i żartowali, jednocześnie nie wydłużając czasu obsługi. Jej kolega z kasy obok sam z siebie zainteresował się małym dzieckiem bawiącym się na sali i dostarczył mu specjalny fotelik. Personel dba o czystość lokalu. Na pewno wynika to ze standardów sieci, ale bez zaangażowania i chęci personelu nawet najlepsze standardy nie mają racji bytu. Czas oczekiwania na posiłek w moim przypadku się wydłużył, obsługa zaproponowała mi dostarczenie kanapki do mojego stołu. Usłyszałem słowo "przepraszam", życzono mi smacznego i zaproszono do kolejnej wizyty. Z pewnością tam wrócę. Pozytywne emocje personelu udzielają się także klientom.