Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Zakupiłem przez Internet na www.komputronik.pl aparat fotograficzny z opcją odbioru własnego w punkcie sprzedaży. Wybrałem najbliżej mnie położony punkt w CH Zdroje w Szczecinie. Niestety, był to duży błąd. Mimo, że w sklepie nie było innych klientów to na obsługę czekałem 5 minut. Jak już ekspedientka się mną zainteresowała to okazało się, że jest to osoba wysoce niekompetentna. Nie potrafiła doradzić jaka karta pamięci będzie najlepsza dla zakupionego przeze mnie modelu aparatu. W trakcie obsługiwania mnie rozmawiała z kimś na gadu-gadu i w ogóle się z tym nie kryła - ekran monitora był tak ustawiony, że siedząc na miejscu klienta doskonale go widziałem. Po zwróceniu jej uwagi stwierdziła, że rozmawia z szefem i nie może tej rozmowy przerwać. Trwało to ok. 5 minut, a ja w tym czasie mogłem popatrzeć w sufit. Niestety, to nie był koniec niespodzianek. Ekspedienta oświadczyła mi, że nie wyda mi paragonu, bo skończył jej się papier w drukarce. Dopiero jak poinformowałem ją, ze w takim razie rezygnuję z zakupu znalazła na zapleczu rolki kasowe i po kolejnych 5 minutach mogłem już spokojnie opuścić sklep. Co do wystroju sklepu i jego zaopatrzenia to nie mam większych zarzutów. jest czysto, estetycznie, towar jest należycie wyeksponowany, widoczne są ceny. Niestety, jakoś obsługi psuje całościowy obraz sklepu. Na chwilę obecną nie zamierzam więcej zaglądać do tego punktu sprzedaży.