Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Dnia, 30-07 br. udałam się do sklepu euro rtv agd w celu zakupienia aparatu fotograficznego. Na sklepie panował porządek, podeszłam do kasy zapytać czy mogę prosić o pomoc w wyborze aparatu, gdyż nikt do mnie nie podszedł. Jednak pani na kasie, sprawiająca wrażenie że właśnie jej w czymś przeszkodziłam odpowiedziała " do sprzedawcy w żółtej koszulce". Zmieszana " zaangażowaniem" pani Doroty P. odeszłam poszukać sprzedawcy. Po chwili znalazłam pomoc, obsługa była sprawna, miła i na temat. Sprzedawca mówił pewnie, o produkcie który mnie proponował, używał przekonywujących argumentów, do zakupy. Przy zdecydowaniu sie na dany sprzęt, sprzedawca proponował dodatkowe opcje jak " przedłużona gwarancja " jednak ze względu na dość wysoką cene nie zdecydowałam się. Po wypisaniu niezbędnego dokumentu udałam się do kasy. Płatnośc w kasie była sprawna, kasjerka sprawdziła zgodność podpisu na wydruku z karta. zapakowala towar, podziekowala i się pożegnała. Na sklepie panował porządek. Jednak było bardzo DUSZNO, GORĄCO co przeszkadzała w zakupach.