Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Fielmann
Treść opinii: Salon optyczny "Fielmann" w Galerii Bałtyckiej. Panie bardzo kompetentne, poza jednym drobiazgiem - nie do końca wyjaśniły mi (albo ja nie zrozumiałem?) różnicę pomiędzy soczewkami tradycyjnymi, a organicznymi (różnicę w cenie - dwukrotną - zrozumiałem). Poza tym bardzo miła obsługa, fachowa i nie nachalna pomoc w doborze oprawek (choć uczyniona z pewnym opóźnieniem). Oferta na tyle duża, że bez problemu można znaleźć coś dla siebie, także w przypadku szczególnych wymagań i pomysłów. Istotne są warunki gwarancji i bezpłatnego serwisu na zakupione okulary, a także bardzo tanie ubezpieczenie od właściwie wszelkich zdarzeń, związanych z uszkodzeniem, kradzieżą, czy zgubieniem okularów. Ceny zróżnicowane, ale nawet za nieduże pieniądze można nabyć solidne i estetyczne okulary. Obsługa pod względem organizacyjnym bez zarzutów, z wyjątkiem problemu z wystawieniem faktury, z uwagi na nieobecność w tym momencie osoby, która może to zrobić (?). Salon czysty, cichy i jasny, ekspozycja sensowna i przejrzysta.