Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BKM - Białostocka Komunikacja Miejska
Treść opinii: Od prawie miesiąca działa w Białymstoku e-bilet. Został wprowadzony po wielomiesięcznym odkładaniu bo były problemy. Od poczatku sierpnia już można rejestrować wejście do autobusu za pomocą e-karty. Niby wszystko gra, lecz są kłopoty z tą kartą. Niby działa to już 2 dnia, ale jak do tej pory udało mi się tylko jeden raz prawidłowo zarejestrować jazdę autobusem komunikacji miejskiej. Podczas "odbijania karty" wyskakuje komunika, że karta jest już zarejestrowana jako wejście do autobusu, albo że karta jest niewłaściwa i że jest zablokowana. Zgłosiłem się z tym problemem do siedziby BKM i otrzymałem informację, że są jeszcze problemy z czytnikami. Na moje pytanie co się stanie, jeżeli pojawi mi się napis, że karta jest niewłaściwa i właśnie będzie kontrola w autobusie, okazało się, że pracownik BKM nie zna odpowiedzi. Czyli musze liczyć na wyrozumiałość na tzw. "karaów". Mam nadzieję, że nie trafię na kontrolę, gdyż nie chce płacić mandatu za wprowadzenie niespradzonego systemu do użytkowania.