Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zelmer
Treść opinii: Zepsuła mi się część od odkurzacza i za pośrednictwem strony internetowej producenta zamówiłem zepsutą część. Po kilku dniach zadzownił do mnie przedstawiciel firmy z informacją, że mają problem z bankiem i nie widzą mego potwierdzenia. Poprosił mnie o kilka dni zwłoki z dostaczeniem zamówionej części. Zgodziłem się na to, gdyż zależało mi na tej części. Po kolejnych kilku dniach otrzymałem poownie telefon, że nadal mają problem i zaproponował dwa rozwiąznaia. Pierwsze było takie, że firma zwróci mi pieniądze albo jeszcze poczekam kilka dni. Zgodziłem się na drugi warunek. Po kilku dniach otrzymałem zamówioną część. Wszystko było zgodne z opisem, jednakże trochę dziwne było dla mnie tłumaczenie, że nie widzą mego potwierdzenia, że wpłaciłem pieniądze. To skąd mieli mi oddać pieniądze, skoro nie ma potwierdzenia. Jednakże najwazniejsze było dla mnie to, że już jest wszystko Ok.