Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Po zatankowaniu samochodu poszłam zapłacić za paliwo z racji tego iż była to godzina w której przeważnie ludzie spieszą się do pracy do kasy ustawiła się dosyć spota kolejka min 6 osób. Było 2 kasjerki i 1 kasjer który poszedł tankować LPG. Jedna kasjerka obsługiwała klientów a 2 chodziła i coś tam sobie robiła na stanowisku z jedzeniem i kawą. Pani która obsługiwała widocznie się nie spieszyła a klienci się bardzo niecierpliwili. Po około 15min zostałam obsłużona a że jestem stałym klientem podałam karę na punkty której kasjerka nie zauważyła, dopiero jak jej zwróciłam uwagę. Poprosiłam również o kawę ale zostałam poinformowana że trzeba bezie na nią zaczekać co najmniej 15 min mimo że druga kasjerka nie zajmowała się niczym istotnym i mogła ją zaparzyć w każdej chwili. Więc z racji tego że już mi się naprawdę śpieszyło zrezygnowałam. Nie zostałam mile obsłużona przez tą Panią dlatego teraz staram się kasować u innych sprzedawców.