Opinia użytkownika: Aleksandra_974
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Niestety w niektórych sektorach usług dla ludności klienci z góry sa skazani na wykorzystywanie. Bałagan w dokumentach i brak kompetencji ukazuje się gdy chcemy zrezygnować z usług np. telekomunikacji polskiej. Przez lata byłam ich klientem i poza drobnymi nieporozumieniami korzystanie z usług odbywało się w miarę poprawnie. Kilka lat temu zrezygnowałam z telefonu stacjonarnego i jakież było moje zdziwienie kiedy po ponad roku od rezygnacji ( rezygnacja w lipcu) otrzymałam pismo z firmy windykacyjnej dotyczace zapłaty za rachunek za miesiąc grudzień. Nie zostały wystawione rachunki za miesiące od sierpnia do listopada tylko jeden jedyny za grudzień. Po wytłumaczeniu firmie windykacyjnej całej sytuacji, zapewniona o jej wyjaśnieniu przestałam o niej mysleć. Po kolejnym roku dostałam kolejne pismo , już z innej firmy. Kiedy obużona napisałam pismo do telekomunikacji polskiej o bezzasadnym wystawieniu rachunku otrzymałam odpowiedź, że telekomunikacja dług sprzedała i nie jest już stroną w sprawie. Każda próba rozmowy telefonicznej kończyła sie tak samo, czyli że nie są zainteresowani tym tematem. Panie obsługujące infolinie szkolone są tylko po kontem sprzedaży usług i wciskaniem klientowi nowych ofert. Odradzam.