Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Założyliśmy z mężem konto w tym banku. Zdecydowaliśmy się akurat na BZ WBK, ponieważ odpowiadała nam oferta i lokalizacja oddziału(blisko).Niestety okazało się w praktyce,że do kas wpłat i wypłat gotówki, zawsze są ogromne kolejki. Za każdym razem kiedy odwiedzaliśmy bank staliśmy w ogromnej kolejce po 30-45 min.Do obsługi oferty banku są wyznaczone 4 stanowiska,ale w praktyce najczęściej zajęte przez klientów były dwa stanowiska. Kasy są tylko dwie i zawsze ogromna kolejka. Kierownik placówki widział tą sytuację, ale nie reagował.A jeżeli widać ,że większe zapotrzebowanie jest do kas to, wystarczyłoby dodać jedną kasę na stałe lub w momencie tworzenia się kolejki uruchomić stanowisko obok.